Sunday, December 27, 2009

Celaka Pengkianat Bangsa Dan Negara

Sudah keterlaluan, celaka laknat, pembelot bangsa dan negara. Sudah tiba masanya kerajaan lebih bertindak tegas. Lebih tegas dari sebelumnya. Gunakan semua aset yang ada untuk menangkap laknat si celaka ini. Kita mempunyai rangkaian agen risikan tentera terbaik malahan kita mempunyai unit khas di Majlis Keselamatan Negara, kenapa perlu kita simpan unit sebegini. Jika selama ini mereka hanya berlatih dan jarang diturunkan kali ini masa untuk mereka beraksi. Jika pihak risikan polis tidak mampu menangani kerenah anak haram ini, serahkan sahaja tugas ini kepada agen perisikan negara dan unit MKN.

Penulis memang marah dengan tindakan sial Raja Petra Kamaruddin. Jika sebelum ini penulis tidak berminat dengan pergolakan politik dalam negara tapi bila Raja Petra Kamaruddin si anak haram ini menulis dan menyeru supaya kuasa Raja Raja Melayu diganti dengan pemerintahan negara Repbulik, ianya sudah cukup keterlaluan. Menghina kuasa Raja Raja Melayu, bangsa Melayu dan negara.


"It will take at least another generation or two for the Malays to become comfortable with talk of abolishing the Monarchy and turning Malaysia into a Republic. In time that will certainly happen because Monarchies, even Constitutional Monarchies, are relics of the past. So we would probably no longer see Monarchies come the year 2100. I will be very old by then of course considering I will be 60 by 2010. But it will happen and maybe long after I, and the rest of you, are dead and buried."

“Malaysia will have to change, one day. And then the Malays will also have to change. All those relics of the past would soon enough be removed. But we need time for that to happen. And we are talking about the Raja-raja Melayu. So we have to allow time for the Melayu to be ready to remove their Raja-raja.”


Mungkin anak haram Raja Petra Kamaruddin ini bukan berdarah Melayu jika tidak, seburuk mana bangsa Melayu pasti masih menjunjung tinggi kuasa Raja dan Sultan Melayu.
Pengisytiharan anak haram Raja Petra Kamaruddin ini di dalam blognya sekaligus menunjukkan dia turut mengisytiharkan perang terhadap kuasa Duli Yang Maha Mulia DiPertuan Agong. Rakyat Malaysia yang memerangi kuasa DiPertuan Agong hanya hukuman mati atau penjara seumur hidup yang layak untuk mereka.

Dalam hal ini penulis lebih suka melihat jika Raja Petra Kamaruddin ini ditembak mati dari membiarkan si anak haram ini membuat onar dengan memburukkan kuasa Raja Melayu dan DiPertuan Agong.
Jika Raja Petra Kamaruddin tidak boleh menerima Datuk Seri Najib sebagai Perdana Menteri atau mana mana menteri dari barisan kerajaan sekarang memerintah, itu urusan dia bersama anggota pembangkang dari Parti Rakyat. Tapi mengeluarkan artikel berbau hasutan terhadap orang lain untuk membenci Raja Raja Melayu dan DiPertuan Agong terlalu melampaui batas. Kami bekas anggota tentera menjunjung tinggi kuasa DiPertuan Agong.

DiPertuan Agong sebagai Payung Negara.

DiPertuan Agong, Panglima kepada pasukan Angkatan Tentera Malaysia.
DiPertuan Agong, ketua agama dimana Islam adalah agama rasmi negara.


Maka celakalah orang yang memerangi dan menghasut sesiapa sahaja untuk membenci DiPertuan Agong dan Raja Raja Melayu.

Tembak sahaja Raja Petra Kamaruddin - pengkhianat bangsa dan negara.

No comments: